KONFERENCJA

Świat HR w obliczu nowych wyzwań
Sygnaliści, ESG, jawność wynagrodzenia. Prawo, ubezpieczenia, praktyka.

Udział w konferencji jest bezpłatny.

Piątek 12.04.2024 od godz. 8:45 – 12:30

Hotel Arena w Tychach Weź udział!

W aktualnym kontekście, obszar HR napotyka na znaczące wyzwania związane z nowymi wymogami prawno-organizacyjnymi, w tym Sygnalistami, ESG oraz zasadami dotyczącymi jawności wynagrodzeń.

Wdrażanie strategii HR w tak dynamicznym otoczeniu wymaga precyzyjnego zrozumienia i zastosowania przepisów, które regulują te obszary. Dział HR musi być odpowiednio przygotowany do adaptacji do zmieniającego się krajobrazu prawnego oraz do wprowadzenia praktyk zarządzania personelem, które są zgodne z najnowszymi standardami etycznymi i transparentności. Odpowiednia reakcja na te wyzwania będzie kluczowa dla utrzymania efektywności działu HR i zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami oraz standardami branżowymi.

8:45 - 9:00
  • Rozpoczęcie wydarzenia i przywitanie gości przy kawie.

    Teresa Sielawa

    Członek zarządu, Dyrektor ds. zasobów ludzkich w Nexteer Automotive Poland

    Tomasz Kutyba

    Broker Ubezpieczeniowy, Wiceprezes Zarządu EQUINUM Broker Sp. z o.o.
9:00- 9:30
  • Sygnaliści. Kolejny obowiązek czy szansa?

    Agnieszka Macura

    Marek Płonka i Wspólnicy sp. k.

    UE dostrzegła rolę sygnalistów w skutecznym wykrywaniu przypadków naruszenia prawa, na etapie postępowań wyjaśniających i ścigania tych naruszeń.

    Dyrektywa w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii została uchwalona dnia 23 października 2019 r. Terminy nałożone na uchwalenie ustawy zostały już przekroczone w Polsce o przeszło dwa lata.

    Ustanowienie kanału ochrony sygnalistów w firmach lada dzień stanie się obowiązkiem prawnym. Aby regulacja była efektywna należy zadbać o komfort nie tylko sygnalistów, ale również zarządzających firmą, czy osób dedykowanych do przyjmowania i rozpatrywania zgłoszeń.

    Wdrożenia powinny być przemyślane. W przypadku świadomych organizacji, stawiających wysokie wymagania moralne, etyczne, prawne swoim pracownikom i współpracownikom kanał bezpiecznego przekazywania informacji o nieprawidłowościach to niewątpliwie szansa uchronienia się przed szkodami finansowymi czy wizerunkowymi.

9:30 – 10:00
  • Sygnaliści, a ubezpieczenie D&O.

    Maciej Strużek

    EQUINUM Broker

    W 2024 oczekiwane jest wdrożenie do krajowego porządku prawnego dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.

    Unijna dyrektywa o sygnalistach, czyli osobach zgłaszających nieprawidłowości czy naruszenia prawa przez podmioty z sektora publicznego i prywatnego ustanawia procedury powiadamiania, zasady ochrony sygnalistów przed represjami oraz sankcje dla tych, którzy naruszają prawa sygnalistów. Organizacje zatrudniające ponad 50 osób będą zobowiązane do opracowania prawidłowej dokumentacji oraz odpowiednich rozwiązań informatycznych niezbędnych dla uruchomienia kanałów zgłoszeń naruszenia prawa, a także przygotowania zespołu do obsługi tychże zgłoszeń. Wdrożenie stosownych procesów ochrony ma na celu stworzenie bezpiecznego środowiska dla sygnalistów oraz zapewnienie, że zgłoszone organizacji naruszenia prawa będą procedowane w sposób profesjonalny, dyskretny, wolny od jakichkolwiek działań odwetowych i zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Wejście w życie ustawy może spowodować lawinową liczbę roszczeń w stosunku do pracodawców, a także samych członków zarządu, wobec czego ubezpieczenie D&O może stanowić skuteczną ochronę.

    O samym ubezpieczeniu odpowiedzialności członków zarządu D&O, a także jego możliwościach w kontekście nadchodzących zmian opowiem podczas Konferencji w Tychach Świat HR w obliczu nowych wyzwań - sygnaliści, ESG, jawność wynagrodzenia. Prawo, ubezpieczenia, praktyka. Już teraz zapraszam na wydarzenie.

10:00 – 10:10
  • Przerwa kawowa

10:10 – 10:40
  • Jawność wynagrodzeń - sposób na luki płacowe i nierówność płac.

    r.pr. Karolina Baron

    Marek Płonka i Wspólnicy sp. k.

    Anna Białończyk - Manikowska

    Keystone Business Advisory

    Krzysztof Nowicki

    Keystone Business Advisory

    Równość wynagrodzeń kobiet i mężczyzn za taką samą pracę lub pracę o takiej samej wartości od kilku lat jest tematem licznych dyskusji, zwłaszcza w obszarze działań HR.

    Wiele organizacji zmienia aktualne systemy wynagrodzeń, aby były jak najbardziej atrakcyjne i sprawiedliwe dla pracowników i kandydatów. Jest to szczególnie istotne działanie w utrzymującym się rynku pracownika.

    W ten tok myślenia wpisują się działania regulacyjne, czego najświeższym przykładem jest dyrektywa o równości i przejrzystości wynagrodzeń, która weszła w życie 6 czerwca 2023 roku. Na dostosowanie prawa krajowego do unijnych przepisów kraje członkowskie mają 3 lata, konkretnie do 7 czerwca 2026 roku. Nowe regulacje wpłyną na dwa obszary — przejrzystości wynagrodzeń i braku dysproporcji w zarobkach kobiet i mężczyzn.

    W trakcie niniejszego wystąpienia omówione zostaną sposoby przygotowania się firm do wprowadzenia założeń dyrektywy w zakresie przebudowy systemów wynagrodzeń, począwszy od procesów wartościowania stanowisk pracy, budowy taryfikatorów, projektowania siatek płac zasadniczych i systemów premiowym, w tym aspekty prawne. Omówione zostaną również kwestie dotyczące indywidualnych postaw pracowników i ich wpływu na ich wynagrodzenie.

10:40 – 11:10
  • Zrównoważone finanse – zmieniająca się rola finansów i rola taksonomii w procesie raportowania ESG.

    Piotr Witek

    Moore Polska

    Celem wystąpienia będzie wskazanie zmian jakie zachodzą w podejściu do finansów przedsiębiorstw w świetle raportowania zrównoważonego rozwoju, w tym taksonomii oraz wpływu taksonomii na działalność firm.

    Omówiona zostanie podstawa taksonomii i jej główne koncepcje oraz wskazane działania jakie mogą podejmować przedsiębiorstwa w celu poprawy swojego oddziaływania na środowisko i zrównoważony rozwój.

    Poruszone zostaną tez kwestie praktycznego podejścia do szkolenia pracowników z finansów prywatnych.

11:10 – 11:40
  • Raportowania zrównoważonego rozwoju - wymiar społeczny. Pracownicy właśni (ESRS S1) oraz (ESRS S2) pracownicy w łańcuchu wartości.

    Piotr Witek

    Moore Polska

    Celem wystąpienia będzie omówienie kluczowych elementów raportowania zrównoważonego w zakresie społecznym obejmujące pracowników.

    Wskazane zostaną kluczowe opisy i miary jakimi przedsiębiorstwo będzie opisywało tą działalność oraz rolę działu HR w kształtowaniu polityki w świetle przyjętej strategii ESG danego podmiotu. Przedstawiona zostanie koncepcja różnorodności, równowagi między życiem prywatnym i zawodowym, luki płacowej jak również warunków pracy szczególnie w łańcuchu dostaw takich jak: adekwatna praca, dialog społeczny, równe traktowanie i równe szanse, czy inne prawa, praca, dzieci, praca przymusowa czy inne.

11:40 – 12:10
  • Podsumowanie konferencji – krótkie wypowiedzi wszystkich panelistów. Dyskusja i sesja Q&A.

    Prowadzenie:

    Teresa Sielawa

    Członek zarządu, Dyrektor ds. zasobów ludzkich w Nexteer Automotive Poland

    Tomasz Kutyba

    Broker Ubezpieczeniowy, Wiceprezes Zarządu EQUINUM Broker Sp. z o.o.
12:10 – 12:20
  • Zakończenie konferencji.

    Teresa Sielawa

    Członek zarządu, Dyrektor ds. zasobów ludzkich w Nexteer Automotive Poland

    Tomasz Kutyba

    Broker Ubezpieczeniowy, Wiceprezes Zarządu EQUINUM Broker Sp. z o.o.

Organizatorzy

Teresa Sielawa

Członek zarządu, Dyrektor ds. zasobów ludzkich w Nexteer Automotive Poland Czytaj więcej

Członek zarządu, dyrektor ds. zasobów ludzkich w Nexteer Automotive Poland.

Doświadczona menedżer oraz ekspertka w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi a zwłaszcza w kreowaniu polityki kadrowej, zarządzania talentami oraz rozwoju pracowniczego. Z wieloletnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej, czerpie z głębokiego zrozumienia dynamiki sektora, dostarczając wartości na najwyższym poziomie. Posiada wykształcenie w zakresie filologii romańskiej , prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, zarządzania personelem oraz handlu międzynarodowego zdobyte m.in. na tak prestiżowych uczelniach jak Uniwersytet Jagielloński czy Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie.

Laureatka tytułu Business Woman Awards 2023. Jako ceniona mówczyni i panelistka na wielu konferencjach branżowych, regularnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, wpływając na rozwój sektora HR i produkcji przemysłowej.

Prywatnie wielbicielka kultury Francji, podróżniczka oraz właścicielka czarnego kota 😊

Nexteer Automotive

Nexteer Automotive to globalne wiodące przedsiębiorstwo działające w branży układów kierowniczych, które opracowuje rozwiązania czyniące transport bezpiecznym, ekologicznym i atrakcyjnym dla użytkowników. Nasza innowacyjna oferta produktowa i technologiczna obejmuje elektryczne i hydrauliczne układy wspomagania kierownicy, systemy typu „steer-by-wire”, kolumny kierownicze oraz wały pośrednie, układy napędowe, układy eDrive oraz rozwiązania w zakresie oprogramowania.

Firma opracowuje i produkuje układy kierownicze w obszarze wszystkich współczesnych megatrendów: elektryfikacji, technologii cyfrowych i sieciowych, rozwiązań ADAS/automatyzacji jazdy i mobilności współdzielonej – dla ponad 60 odbiorców na całym świecie, w tym BMW, Forda, GM, RNM, Stellantis, Toyoty oraz VW, a także przedsiębiorstw motoryzacyjnych z Indii i Chin.

www.nexteer.com

Tomasz Kutyba

Broker Ubezpieczeniowy, Wiceprezes Zarządu EQUINUM Broker Sp. z o.o. Czytaj więcej

Związany z rynkiem ubezpieczeniowym od 1997 roku.

W dotychczasowej karierze pracował dla: Allianz, Norwich Union, Warta, Signal lduna, Amplico Life oraz International Risk & Corporate Advisory IRCA.

Od roku 2018 Wiceprezes Zarządu Equinum Broker Sp. z o.o., odpowiada za strategię rozwoju portfela, rozwijanie nowych linii biznesu oraz budowę trwałych relacji z partnerami biznesowymi. W swojej pracy koncentruje się na rozwoju grupowych ubezpieczeń na życie, programów opieki zdrowotnej oraz emerytalnych.

Prywatnie interesuje się historią, historią sztuki i rozwojem cywilizacji.

EQUINUM Broker sp. z o.o.

EQUINUM Broker sp. z o.o. jest brokerem ubezpieczeniowym z ponad 25-letnim doświadczeniem. Świadczy usługi w pełnym zakresie obsługi ryzyk, jednak specjalizuje się w ubezpieczeniach: odpowiedzialności cywilnej członków władz spółki (D&O), karnoskarbowych, cybernetycznych oraz programach pracowniczych: grupowych ubezpieczeniach na życie i programach opieki zdrowotnej. Cenionym przez klientów elementem świadczonego serwisu są kompleksowe audyty ubezpieczeniowe spółek. Obecnie EQUINUM Broker obsługuje blisko 300 Klientów rozlokowanych na terenie całego kraju, wśród których znajdują między innymi: spółki prawa handlowego, instytucje kultury, podmioty lecznicze, jednostki: administracji, samorządu terytorialnego, administracji publicznej oraz Spółki Skarbu Państwa, a także młode, dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwa oraz startupy. Z doświadczeń i wiedzy zespołu EQUINUM Broker korzystają także podmioty zobligowane do stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.



Prelegenci

Anna Białończyk - Manikowska

Keystone Business Advisory Czytaj więcej

Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Ekspert oraz praktyk w zakresie budowy nowoczesnych systemów wynagrodzeń. Od 2016 roku pracuje jako konsultantka wiodąca i managerka w Keystone Business Advisory Sp. z o.o. , spółce doradztwa, zajmującej się kompleksowymi usługami z zakresu High Value Consulting w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi.

Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu motywacyjnych systemów wynagrodzeń, w tym: opisów stanowisk pracy, wartościowań, taryfikatorów stanowisk pracy, badań rynku wynagrodzeń, siatek płac zasadniczych.

Jest ekspertką w zakresie projektowania systemów premiowania oraz systemów podwyżkowych, które obecnie traktowane są jako podstawowe narzędzia finansowe do motywowania podległych pracowników przez menadżerów średniego i wyższego szczebla, stanowiące kompromis pomiędzy efektywnością działania przedsiębiorstwa, a postawą i jakością pracy indywidualnych pracowników.

Współpracowała z wieloma organizacjami zarówno z sektora prywatnego jak i państwowego.

W prowadzonych projektach ściśle współpracuje z najwyższą kadrą zarządzająca, kadrą menadżerską, pracownikami działów personalnych oraz z Partnerem Społecznym, co pozwala na osiągniecie kompromisu oraz niezakłócane przyjęcie wypracowanych rozważań.

Od 2018 roku praktykę zawodową łączy z pracą dydaktyczną, wykładając tematykę zarządzania zasobami ludzkimi, szczególnie budową motywacyjno – płacowych systemów w Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej oraz w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Keystone Business Advisory jest polską firmą, świadczącą kompleksowe usługi z zakresu High Value Consulting w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi.

Specjalizujemy się w realizacji projektów z zakresu:

• projektowania efektywnych i motywacyjnych systemów wynagradzania (opisy stanowisk pracy, wartościowanie stanowisk pracy, budowa taryfikatorów, badanie rynku wynagrodzeń, projektowanie siatek płac zasadniczych, systemów premiowych oraz mechanizmów podwyżkowych),
• optymalizacji kosztów,
• podnoszenia efektywności biznesowej,
• etatyzacji oraz optymalizacji struktur organizacyjnych.

Jesteśmy cenionym dostawcą usług profesjonalnych, które dopasowujemy do aktualnej sytuacji biznesowej Klienta (Continuous Development, Mergers and Acquisitions, Cost Optimization, Change Management), mając na względzie także branżę i obszary jego aktywności.

Mamy zaszczyt współpracować zarówno z największymi instytucjami w naszym kraju, jak i koncernami międzynarodowymi, a także organizacjami reprezentującymi szybko rozwijające się firmy sektora MŚP.

Agnieszka Macura

Radczyni Prawna Czytaj więcej

Radczyni prawna, trenerka biznesu, facylitatorka, compliance officer (ACO), approved whistleblowing compliance officer (AWBCO), wykładowczyni akademicka, autorka artykułów prawnych w prasie ogólnopolskiej i branżowej oraz na portalach.

Posiada piętnastoletnie doświadczenie w doradztwie prawnym dla biznesu. W ramach współpracy z kancelarią zajmuje się w szczególności zagadnieniami związanymi z bieżącą obsługą prawną klientów biznesowych oraz koordynuje procesy wdrożeniowe ochrony sygnalistów. Specjalizuje się w prawie pracy, prawie cywilnym, budowlanym oraz compliance.

Wypracowała kilkaset godzin prowadząc autorskie warsztaty dla menadżerów wyższego i średniego szczebla oraz HR BP w tematach prawne aspekty zarządzania zespołem, skuteczne działania przeciwdziałające mobbingowi, dyskryminacji i nierównemu traktowania w miejscu pracy – „miękkie BHP”

Marek Płonka i Wspólnicy sp. k. z siedzibą w Bielsku-Białej

Kompleksowa obsługa prawna wymaga połączenia wielu elementów, których indywidualny dobór i dopasowanie do potrzeb Klienta przekłada się na jego sukces i zadowolenie. Świadcząc usługi prawne od lat 90-tych jesteśmy nastawieni na rozwój biznesu klienta oraz optymalizację działalności przy zapewnieniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa prawnego. Kancelaria zajmuje się głównie obsługą dużych i średnich przedsiębiorstw (polskich i zagranicznych) działających we wszystkich gałęziach przemysłu i usług głównie na terenie Śląska i Podbeskidzia. W gronie naszych klientów znajdują się zarówno niewielkie podmioty gospodarcze, jak i kilkanaście spółek akcyjnych, w tym spółki publiczne, których akcje notowane są na rynku głównym GPW.

Specjalizacje to prawo pracy, ochrona danych osobowych, prawo spółek, podatki, prawo własności intelektualnej.

Karolina Baron

Radczyni Prawna Czytaj więcej

Radca prawny z osiemnastoletnim stażem współpracy z Kancelarią, wykonująca zawód radcy prawnego od 11 lat. Zarządza oddziałem Kancelarii w Katowicach.

W ramach współpracy z kancelarią zajmuje się w szczególności zagadnieniami związanymi z bieżącą obsługą prawną klientów biznesowych. Specjalizuje się w prawie pracy, ze szczególnym uwzględnieniem problematyki zatrudniania cudzoziemców, prawie cywilnym, oraz administracyjnym. Biegle włada językiem angielskim.

Marek Płonka i Wspólnicy sp. k. z siedzibą w Bielsku-Białej

Kompleksowa obsługa prawna wymaga połączenia wielu elementów, których indywidualny dobór i dopasowanie do potrzeb Klienta przekłada się na jego sukces i zadowolenie. Świadcząc usługi prawne od lat 90-tych jesteśmy nastawieni na rozwój biznesu klienta oraz optymalizację działalności przy zapewnieniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa prawnego. Kancelaria zajmuje się głównie obsługą dużych i średnich przedsiębiorstw (polskich i zagranicznych) działających we wszystkich gałęziach przemysłu i usług głównie na terenie Śląska i Podbeskidzia. W gronie naszych klientów znajdują się zarówno niewielkie podmioty gospodarcze, jak i kilkanaście spółek akcyjnych, w tym spółki publiczne, których akcje notowane są na rynku głównym GPW.

Specjalizacje to prawo pracy, ochrona danych osobowych, prawo spółek, podatki, prawo własności intelektualnej.

Piotr Witek

Partner Zarządzający, Biegły Rewident Czytaj więcej

Jestem profesjonalnym księgowym, z 30-letnim stażem zawodowym. Swoją pracę zawodową rozpocząłem w firmie Lodmor, gdzie miałem okazję wdrażać zintegrowany system zarządzania.

Następnie przez 8 lat pracowałem jako współzałożyciel i Dyrektor Finansowy REWIT sp. z o.o. W tym czasie uczyłem się księgowości, a następnie nadzorowałem prace biura rachunkowego. Pod koniec tego 8-letniego okresu uzyskałem tytuł biegłego rewidenta i rozpocząłem praktykę audytorską.

Od 2002 roku moja kariera była związana z Hutchinson Poland, gdzie przez 11 lat pracowałem jako dyrektor finansowy i Sekretarz Zarządu. W tym czasie nadzorowałem prace działu finansowo-księgowego w pięciu zakładach spółki. Uczestniczyłem w licznych projektach prowadzonych przez grupę, w tym we wdrożeniu SAP FICO czy utworzeniu centrum usług wspólnych w Polsce, którym także zarządzałem.

Po 11 latach powróciłem do spółki audytorskiej REWIT sp. z o.o. na stanowisko Prezesa dokonując sukcesji rodzinnej.

Jako jeden z dwóch partnerów zarządzających nadzoruję pracę całej firmy, uczestniczę w kluczowych projektach, takich jak audyty firm giełdowych czy banków, prowadzenie ksiąg i doradztwo biznesowe dla naszych kluczowych klientów. W ciągu ostatnich 11 lat firma pod moim zarządzaniem zwiększyła ponad ośmiokrotnie swoje przychody, została członkiem międzynarodowej sieci Moore Global oraz połączyła się z Morison Finansista z Poznania. Obecnie znajduje się w czołówce największych firm z branży audytorskich w Polsce, w tym jako 7 firma pod względem ilości badanych firm giełdowych, i dziewiąta w ogólnym rankingu audytorów Rzeczpospolitej. Strategia nastawiona na obsługę średnich firm oraz wysoką jakość za rozsądną cenę przynosi rezultat w postaci dwucyfrowego wzrostu przychodów rocznie i rozwoju produktowo-geograficznego Spółki.

Jestem pasjonatem sprawozdawczości, analizy finansowej i audytu.

W wolnych chwilach, jako miłośnik muzyki, gram na akordeonie guzikowym.

MOORE POLSKA

Moore Polska to polska firma rodzinna należąca do międzynarodowej sieci Moore Global. Przedsiębiorstwo czerpie z 35-letniego doświadczenia, jak i z globalnego wsparcia, oferując wysokiej klasy usługi audytowe, księgowe i doradcze (prawo, podatki, corporate finance, ESG). Firma wyrosła na eksperta w zakresie finansów, podatków i biznesu, stawiając na dialog, rodzinność i zrozumienie specyfiki każdego klienta.

Misją Moore Polska jest bycie niezawodnym doradcą i partnerem w dynamicznym otoczeniu biznesowym, koncentrując się na nowoczesnych technologiach, optymalizacji procesów i rozwoju zespołów. Działając w 9 biurach w Polsce i zatrudniając ponad 250 ekspertów, jest przykładem innowacyjności i ciągłego dążenia do osiągania jeszcze lepszych wyników. Sukcesy firmy, w tym wysokie pozycje w branżowych rankingach (9. miejsce w 2023 roku według „Rzeczpospolitej” i 7. miejsce wśród audytorów firm z GPW), świadczą o profesjonalizmie Moore Polska i zaangażowaniu pracowników w dostarczanie wartości dla swoich klientów.

Maciej Strużek

Prawnik,Broker Ubezpieczeniowy Czytaj więcej

Absolwent Prawa Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, aplikant radcowski Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie.

Doświadczenie zawodowe zdobył m.in. w kancelariach prawnych oraz komorniczych, a także pracując na stanowisku Asystenta Sędziego w Sądzie Okręgowym w Gliwicach w Wydziale Gospodarczym. Z branżą finansową ściśle związany od 4 lat, początkowo prowadząc własną działalność gospodarczą m.in. jako doradca leasingowy, ubezpieczeniowy. Obecnie Broker Ubezpieczeniowy, In-house lawyer w Kancelarii Brokerskiej Equinum Broker Sp. z. o.o.

EQUINUM Broker sp. z o.o.

EQUINUM Broker sp. z o.o. jest brokerem ubezpieczeniowym z ponad 25-letnim doświadczeniem. Świadczy usługi w pełnym zakresie obsługi ryzyk, jednak specjalizuje się w ubezpieczeniach: odpowiedzialności cywilnej członków władz spółki (D&O), karnoskarbowych, cybernetycznych oraz programach pracowniczych: grupowych ubezpieczeniach na życie i programach opieki zdrowotnej. Cenionym przez klientów elementem świadczonego serwisu są kompleksowe audyty ubezpieczeniowe spółek. Obecnie EQUINUM Broker obsługuje blisko 300 Klientów rozlokowanych na terenie całego kraju, wśród których znajdują między innymi: spółki prawa handlowego, instytucje kultury, podmioty lecznicze, jednostki: administracji, samorządu terytorialnego, administracji publicznej oraz Spółki Skarbu Państwa, a także młode, dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwa oraz startupy. Z doświadczeń i wiedzy zespołu EQUINUM Broker korzystają także podmioty zobligowane do stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.

Krzysztof Nowicki

Keystone Business Advisory Czytaj więcej

Dyrektor Biura Warszawskiego Keystone Business Advisory.

Absolwent Stosunków Międzynarodowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada ponad 14-letnie doświadczenie w branży doradczej z czego ponad 11-letnie w obszarze doradztwa w zakresie Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Specjalizuje się w pracy dla największych organizacji i przedsiębiorstw. Posiada bogate doświadczenie z zakresu optymalizacji i analizy danych oraz oceny i budowy systemów wynagrodzeń. Od 9 lat kieruje projektami związanymi z budową systemów wynagrodzeń oraz optymalizacją struktur organizacyjnych i poziomu zatrudnienia. Posiada również duże doświadczenie w zakresie budowy strategii HR. Uczestniczy w procesie wdrażania wypracowanych rozwiązań i wspiera firmy w procesie komunikacji i negocjacji ze Stroną Społeczną.

Keystone Business Advisory jest polską firmą, świadczącą kompleksowe usługi z zakresu High Value Consulting w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi.

Specjalizujemy się w realizacji projektów z zakresu:

• projektowania efektywnych i motywacyjnych systemów wynagradzania (opisy stanowisk pracy, wartościowanie stanowisk pracy, budowa taryfikatorów, badanie rynku wynagrodzeń, projektowanie siatek płac zasadniczych, systemów premiowych oraz mechanizmów podwyżkowych),
• optymalizacji kosztów,
• podnoszenia efektywności biznesowej,
• etatyzacji oraz optymalizacji struktur organizacyjnych.

Jesteśmy cenionym dostawcą usług profesjonalnych, które dopasowujemy do aktualnej sytuacji biznesowej Klienta (Continuous Development, Mergers and Acquisitions, Cost Optimization, Change Management), mając na względzie także branżę i obszary jego aktywności.

Mamy zaszczyt współpracować zarówno z największymi instytucjami w naszym kraju, jak i koncernami międzynarodowymi, a także organizacjami reprezentującymi szybko rozwijające się firmy sektora MŚP.

Zarejestruj się

UDZIAŁ W KONFERENCJI JEST BEZPŁATNY

PIĄTEK 12.04.2024 od godz. 8:45 – 12:30


Hotel Arena w Tychach
Jak oceniasz tą podstronę?
Equinum Broker