wtorek 26.09.2023 od godz. 9:00 – 15:00
Hotel Arena w Tychach Weź udział!jest dziś dużym wyzwaniem dla działów HR. Warto pamiętać, że dobrze dopasowany wachlarz benefitów nie tylko zwiększa zaangażowanie i lojalność w stosunku do miejsca pracy lecz również wspiera realizację szeregu procesów kadrowych, w tym m.in. rekrutację, pozyskanie czy utrzymanie talentów w organizacji. Wymaga to jednak pochylenia się i zrozumienia jakie są rzeczywiste potrzeby pracowników.
później globalny kryzys gospodarczy, a teraz wojna na wschodzie sprawiły, że większość ludzi redefiniowało źródła lęków. Najczęściej wskazywane obawy to śmierć bliskiej osoby, utrata zdrowia czy poczucie bezsilności w obliczu poważnej choroby. (Źródło: PIU, Mapa Ryzyk Polaków 2022). Związany z tym narastający stres dodatkowo potęgowany niepewnością i odczuciem bezradności sprawia, że jako społeczeństwo staliśmy się bardziej podatni na choroby cywilizacyjne.
gdyż dziś jak nigdy wcześniej pracownicy oczekują pomocy i tego, że to właśnie pracodawcy zapewnią im dostęp do rozwiązań, które przywrócą poczucie bezpieczeństwa, zabezpieczając i chroniąc najważniejsze obszary życia. Właśnie dlatego kreśląc nową mapę potrzeb pracowników w roku 2024 warto dostrzec i docenić rolę programów opieki zdrowotnej i ubezpieczeń grupowych na życie.
Weź udział!8:30 – 9:30 |
|
9:30 – 10:30 |
Część I
|
10:30 – 11:00 |
Przerwa kawowaMikrolearningowa Akademia LiderówW czasie trwania Konferencji a szczególnie w trakcie przerw PFR Portal PPK zaprasza do udziału w Mikrolearningowej Akademii Liderów w ramach której każdy będzie mógł poznać i zidentyfikować swoje mocne strony i dowiedzieć się jak wzmocnić swoje talenty i umiejętności. Czytaj więcej! Typy osobowościWydra, seter, lew czy bóbr? Poznanie typów osobowości – Twoich, współpracowników czy klientów - może pomóc Ci zrozumieć preferencje, motywacje i sposoby reagowania na różne sytuacje. StresonariuszDzięki poznaniu i zrozumieniu źródła stresu zwiększysz efektywność swojej pracy, będziesz lepiej zarządzać swoim czasem i energią oraz osiągać lepsze wyniki. Źródła motywacjiPoznanie źródeł motywacji pomoże Ci w zrozumieniu, co jest dla Ciebie ważne w pracy. Efektywniej określisz swoje cele zawodowe, poznasz swoje mocne strony i te, w których potrzebujesz wsparcia. Testy przeprowadzą doświadczeni trenerzy Katarzyna Rosińska oraz Tomasz Krygier, od lat specjalizujący się w szkoleniach umiejętności miękkich i rozwoju kompetencji u pracowników. ![]() Katarzyna RosińskaAbsolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku dziennikarstwa. Posiada długoletnie doświadczenie zawodowe w sektorze finansowym w obszarze szkoleń, zarządzania sprzedażą i budowania relacji. Od lutego 2019 roku pełni rolę Eksperta w PFR Portal PPK. Prowadzi szkolenia m.in. z zakresu Pracowniczych Planów Kapitałowych oraz Tarczy Finansowej PFR.![]() Tomasz KrygierAbsolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Katowicach na kierunku Bankowość i Finanse. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie zawodowe w branży finansowej i telekomunikacyjnej, w tym 15-lat doświadczenia jako trener odpowiedzialny za szkolenia i rozwój managerów oraz pracowników sprzedaży B2C i B2B. Od lutego 2019 roku pełni rolę Eksperta w PFR Portal PPK, gdzie prowadzi szkolenia m.in. z zakresu Pracowniczych Planów Kapitałowych oraz Tarczy Finansowej PFR. |
11:00 – 11:40 |
Część II
|
11:40 – 12:40 |
Przerwa kawowa |
12:40 – 14:00 |
Część III
|
14:00 – 15:00 |
Część IV
|
Z wieloletnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej, czerpie z głębokiego zrozumienia dynamiki sektora, dostarczając wartości na najwyższym poziomie. Posiada wykształcenie w zakresie filologii romańskiej, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, zarządzania personelem oraz handlu międzynarodowego zdobyte m.in. na tak prestiżowych uczelniach jak Uniwersytet Jagielloński czy Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie.
Laureatka tytułu Business Woman Awards 2023. Jako ceniona mówczyni i panelistka na wielu konferencjach branżowych, regularnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, wpływając na rozwój sektora HR i produkcji przemysłowej.
Prywatnie wielbicielka kultury Francji, podróżniczka oraz właścicielka czarnego kota 😊
Nexteer Automotive to globalne wiodące przedsiębiorstwo działające w branży układów kierowniczych, które opracowuje rozwiązania czyniące transport bezpiecznym, ekologicznym i atrakcyjnym dla użytkowników.
Nasza innowacyjna oferta produktowa i technologiczna obejmuje elektryczne i hydrauliczne układy wspomagania kierownicy, systemy typu „steer-by-wire”, kolumny kierownicze oraz wały pośrednie, układy napędowe, układy eDrive oraz rozwiązania w zakresie oprogramowania. Firma opracowuje i produkuje układy kierownicze w obszarze wszystkich współczesnych megatrendów: elektryfikacji, technologii cyfrowych i sieciowych, rozwiązań ADAS/automatyzacji jazdy i mobilności współdzielonej – dla ponad 60 odbiorców na całym świecie, w tym BMW, Forda, GM, RNM, Stellantis, Toyoty oraz VW, a także przedsiębiorstw motoryzacyjnych z Indii i Chin.
W dotychczasowej karierze pracował dla: Allianz, Norwich Union, Warta, Signal lduna, Amplico Life oraz International Risk & Corporate Advisory IRCA.
Od roku 2019 Wiceprezes Zarządu Equinum Broker Sp. z o.o., odpowiada za strategię rozwoju portfela, rozwijanie nowych linii biznesu oraz budowę trwałych relacji z partnerami biznesowymi. W swojej pracy koncentruje się na rozwoju grupowych ubezpieczeń na życie, programów opieki zdrowotnej oraz emerytalnych.
Prywatnie interesuje się historią, historią sztuki i rozwojem cywilizacji.
EQUINUM Broker sp. z o.o. jest brokerem ubezpieczeniowym z ponad 25-letnim doświadczeniem. Świadczy usługi w pełnym zakresie obsługi ryzyk, jednak specjalizuje się w ubezpieczeniach: odpowiedzialności cywilnej członków władz spółki (D&O), karnoskarbowych, cybernetycznych oraz programach pracowniczych: grupowych ubezpieczeniach na życie i programach opieki zdrowotnej.
Cenionym przez klientów elementem świadczonego serwisu są kompleksowe audyty ubezpieczeniowe spółek. Obecnie EQUINUM Broker obsługuje blisko 300 Klientów rozlokowanych na terenie całego kraju, wśród których znajdują między innymi: spółki prawa handlowego, instytucje kultury, podmioty lecznicze, jednostki: administracji, samorządu terytorialnego, administracji publicznej oraz Spółki Skarbu Państwa, a także młode, dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwa oraz startupy. Z doświadczeń i wiedzy zespołu EQUINUM Broker korzystają także podmioty zobligowane do stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
Adiunkt Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Pełnił rolę Dyrektora Personalnego w spółkach „Węglozbyt” i Intercell (obecnie Stora Enso), gdzie był odpowiedzialny za realizację projektów strategicznych m.in. wdrożenie Balanced Scorecard oraz systemu zarządzania klasy ERP. Był finalistą konkursu na Dyrektora Personalnego Roku. Dysponuje szerokim doświadczeniem konsultanckim zdobytym w firmie Deloitte, w której pełnił rolę managera odpowiedzialnego za obszar Compensation and Benefits oraz Neumann Management Institute. Specjalizuje się w obszarze negocjacji rozwiązań z Partnerem Społecznym. Jako ekspert jest doradcą Zarządów i Rad Nadzorczych największych polskich spółek zarówno prywatnych jak i należących do Skarbu Państwa.
Jest autorem wielu publikacji w prasie specjalistycznej oraz dwóch książek z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi: „Projektowanie systemów podwyżkowych” (2018) oraz Projektowanie systemów premiowych” (2016) oraz wydanie II z roku 2021. Współautorem pozycji: „ Budowa Systemu Wynagrodzeń. Teoria i praktyka” z roku 2023. Jest cenionym wykładowcą wiodących polskich uczelni, w tym: SGH, Akademii im Leona Koźmińskiego i SWPS w Warszawie oraz Uczelni Łazarskiego. Prywatnie: ojciec dwóch już dorosłych synów (inżyniera automatyka i absolwenta Zarządzania UE w Krakowie), związany z Beskidami gdzie mieszka, wiele podróżujący po świecie z aparatem fotograficznym, zafascynowany historią katedr Europy i ogrodami.
Jesteśmy cenionym dostawcą usług profesjonalnych, które dopasowujemy do aktualnej sytuacji biznesowej Klienta (Continuous Development, Mergers and Acquisitions, Cost Optimization, Change Management), mając na względzie także branżę i obszary jego aktywności. Mamy zaszczyt współpracować zarówno z największymi instytucjami w naszym kraju, jak i koncernami międzynarodowymi, a także organizacjami reprezentującymi szybko rozwijające się firmy sektora MŚP.
Nasze podejście do doradztwa w obszarze HR wyróżnia nacisk na dogłębne poznanie i zrozumienie biznesu Klienta. Pozostając w stałej, bliskiej relacji z Klientem, projektujemy zmiany w procesach biznesowych oraz uczestniczymy w implementacji wypracowanych rozwiązań. Keystone Business Advisory przeprowadza Klientów przez najtrudniejsze zmiany, zapewniając ciągłe wsparcie dedykowanego zespołu konsultantów. Stawiamy na interdyscyplinarność zespołu konsultantów – są wśród nas specjaliści od zarządzania, prawnicy, inżynierowie i ekonomiści.
Dzięki temu zapewniamy zespół jak najlepiej przygotowany do zidentyfikowania potrzeb Klienta oraz zaproponowania możliwych scenariuszy. Dbamy o zachowanie wysokich standardów naszych usług i trafność podejmowanych działań, dlatego ściśle współpracujemy z najwyższą kadrą zarządzającą, kadrą menedżerską oraz pracownikami działów personalnych. Wsłuchujemy się także w głos Partnera Społecznego, co pozwala na osiągnięcie kompromisu oraz niezakłócone przyjęcie wypracowanych rozwiązań.
Opracowujemy realne do wdrożenia rozwiązania poprzez doradztwo oparte o partnerskie relacje z przedstawicielami Klienta.
Laboratorium Profilaktyki powstało w odpowiedzi na potrzebę poszukiwania innowacyjnych, opartych na dowodach naukowych rozwiązań sprzyjających utrzymaniu zdrowia w okresie aktywności zawodowej.
Zapewnia doradztwo strategiczne dla firm i instytucji prowadzących lub planujących rozpoczęcie programów prozdrowotnych dla pracowników. W procesie doradztwa wykorzystywane są metody architektury wyboru, według Thalera i Sunstaina. Bezpośrednia metoda edukacyjna Laboratorium Profilaktyki wykorzystuje osiągnięcia neurobiologii i opiera się na uświadomieniu kluczowych ryzyk dla zdrowia, wskazaniu skutecznych i możliwych do wdrożenia zmian. Dla zwiększenia mobilizacji do zmiany obejmuje także budowanie doświadczenia skutków rezygnacji z zaleceń. Zalecenia formułowane są w układzie przestrzennym o nazwie „Ry-Zy-Ko”, czyli Rozstań się/Zastąp/Kontroluj. Uczestnik podejmuje autonomiczną decyzje na jakim poziomie ograniczony swoje ryzyko zdrowotne.
Tematyką ubezpieczeń zdrowotnych zajmuje się od 13 lat, podczas których opracował i wdrożył programy opieki medycznej u kilkuset firm w całej Polsce, zatrudniających od kilku do kilku tysięcy pracowników. Specjalizuje się w tworzeniu niestandardowych rozwiązań dla Klientów, nakierowanych na jak najlepsze zabezpieczenie potrzeb zdrowotnych pracowników i ich rodzin.
Z rynkiem ubezpieczeniowym związany jest od 19 lat. Zajmował się między innymi reasekuracją w obszarze ryzyk majątkowych i technicznych. Prowadził zajęcia dydaktyczne dla studentów w zakresie ubezpieczeń i reasekuracji. Absolwent Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie oraz Akademii Finansów w Warszawie na kierunkach związanych z ubezpieczeniami i oceną ryzyka.
Towarzystwo Ubezpieczeń Zdrowie SA działa na polskim rynku od 13 lat i jest jedynym towarzystwem ubezpieczeń specjalizującym się w opiece zdrowotnej dla pracowników firm.
W ramach swojej oferty firma ubezpiecza już ponad 200 tysięcy osób, które mogą korzystać z placówek medycznych w 650 miejscowościach w całym kraju. Realizując swoją misję dba o zdrowie i czas Ubezpieczonych, gwarantując najkrótsze terminy dostępności do lekarzy specjalistów, a także umożliwia swobodny wybór placówki medycznej i lekarza prowadzącego. Zapewnia swoim Klientom nowoczesne narzędzia komunikacji ułatwiając kontakt z lekarzem bezpośrednio lub w formie telekonsultacji. TU Zdrowie oferuje autorskie pakiety ubezpieczeń i programy zdrowotne, medycynę pracy, diagnostykę medyczną i opiekę szpitalną. O wysokiej jakości świadczonych usług świadczy fakt, że 98% klientów przedłuża współpracę z TU Zdrowie.
Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. BNP Paribas SA oraz Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o.
Od wielu lat skoncentrowana na benefitach pracowniczych i profilaktyce zdrowia. Współtworzy ofertę badań mobilnych w miejscu pracy oraz medycynę pracy w modelu FFS w NeucaMed. Doradza pracodawcom w dbaniu o zdrowie pracowników i dobrostan firmy. Ambasadorka zdrowego stylu życia zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym. Aktywne uczestniczy w akcjach społecznych i firmowych promujących profilaktykę zdrowia kobiet. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w dziedzinie Public Relations. Pasjonatka nurkowania, samotnych podróży, fotografii i psychologii.
Nationale-Nederlanden działa w Polsce od 1994 roku i jest jednym z liderów rynku, specjalizującym się w ubezpieczeniach na życie, oszczędnościach i emeryturach. Jest częścią międzynarodowej grupy finansowej, która funkcjonuje od 177 roku. Obecnie działa w Europie i Japonii. Dba o bezpieczeństwo finansowe ponad 18 mln osób w 11 krajach. W Polsce Grupa NN działa jako Nationale-Nederlanden, jeden z liderów polskiego rynku ubezpieczeń na życie, a także pierwszy i największy w Polsce fundusz emerytalny, który zarządza aktywami przekraczającymi 50 mld zł.
Nationale-Nederlanden w ofercie posiada produkty, które pomagają klientom dbać o to, co dla nich najważniejsze, czyli życie i zdrowie. Jako firma odpowiedzialna społecznie od lat angażuje się w inicjatywy, które rozwiązują problemy społeczne i poprawiają jakość życia Polaków.
Stanowi centrum wiedzy i dobrych praktyk w obszarze PPK, a jej misją jest gromadzenie oraz udzielanie informacji o funkcjonowaniu programu.
Spółka organizuje szkolenia, konferencje, świadczy konsultacje dla firm i instytucji publicznych, zapewniając niezbędną wiedzę i wsparcie merytoryczne. Prowadzi internetowy portal mojeppk.pl, na którym regularnie prezentuje oferty instytucji finansowych, najnowsze interpretacje prawne oraz udostępnia profesjonalne poradniki, broszury i formularze do pobrania w kilku językach. W 2021 r. Spółka uruchomiła specjalny serwis rachunek.mojeppk.pl, który pozwala uczestnikom programu w prosty sposób sprawdzić stan oszczędności zgromadzonych na rachunkach PPK.
Ponadto Spółka prowadzi i organizuje szkolenia z innych obszarów tematycznych, w tym m.in. kompetencji miękkich, finansów osobistych, obsługi klienta oraz szkolenia dedykowane, zgodnie z potrzebami klientów. Szkolenia realizowane są w formie stacjonarnej oraz zdalnej, a także udostępniane w internetowym serwisie moje-szkolenia.pl.
UDZIAŁ W KONFERENCJI JEST BEZPŁATNY
Wtorek 26.09.2023 od godz. 9:00 – 15:00